torsdag 20 mars 2008

Snacka om siden

Idag har samtalsamnet vid poolen rort sig huruvida smart man ar. Jag har redan vid den har tidpunkten listat ut att Jonas och Micke inte ar varldens supersmartaste. Inkluderar aven mig sjalv i denna malsgrupp. Micke berattade att pa hans tid (fodd -62) nar man snackade om att saker och ting flot pa bra, allt var fint liksom, sa hette det siden. HAHA! Jag ba, vada? Siden som i materialet siden, porrsidenlakan? Han ba, JAA! HAHA. Samre ord har man ju hort. Jomenvisst. Jag far lara mig oldschool saker hela dagarna. Varsta gangsterbiten. En annan sak som man skrek till nagon om man sag att denne man skulle kyssa nagon ful brud var... DO NOT TOUCH THAT SOAP! Jag ba, WHAT? HAHA! Herreguuuuu. Snubbarna aker hem pa lordag. Fore det ska vi ha ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr. Dem kan inte aka hem till karringarna utan att se nyklippta ut. Nu maste jag hitta nagra andra offer att hanga med vid poolen. Ganska manga japaner pa hotellet nu, men dem ar sa javlans STIFFA! Daliga pa engelska ar dem ocksa. Man kan nastan tro att jag ar kass pa stavning, men det ar faktiskt tangenbordet har i Thai... man trodde man hade lite koll pa vart saker och ting satt pa ett tangentbord, men icke (som vi for ovrigt kallar Micke, for han ar sa javla negativ pa allt, vilket jag gillar eftersom bittra manniskor ar min cup of te) Nu ska jag ga och kopa ren coconut oil och branna ihjal mig pa stranden. Som grabbarna gjort sista dagarna. Jag lurade i dem Hawaiian Tropic, dock med 8 i solskyddsfaktor, men dem tog en utan. M U P P A R... Det var ett skamt forresten att jag ska kopa kokosolja, jag kor fortfarande med SPF 30. Den ni!

Inga kommentarer: