onsdag 19 mars 2008

M A T

Alltsa, mat, mat, mat! Vad ar det med varmen? Jag ar hungrig jamt. Kanske trostater for att jag har det underbart. HAHA! Idag har jag atit sushi pa varsta flashiga Japan stallet. Har antligen fatt in snitsen med pinnarna! Det tog bara typ 26 ar att lara sig. Annars trillar allt pa i rasande fart. Tva veckor pa fredag! Jag och gubbarna vid poolen fnissar ikapp hela dagarna. Igar trodde vi att vi skulle behova hoppa i poolen och dranka oss sjalva for att sluta skratta. Vi skrattade at ett par fran Ryssland som precis anlande till hotellet. Speedos oh yes heliga natt... Jag SER FAKTISKT ert ackliga paket! Iallafall sa det forsta dem gor, krivita och feta som fan, ar att borja ta massa kort, pa varandra, forst du sen jag typ. Mannen med den storsta kalaskula jag sett poserar i nagon sorts sjojungfruposition pa en solstol. Sen hennes tur. Men det varsta var nar dem skulle ta kort I N N E i typ palmernas och vaxternas gronlighet. Vi skrattade sa vi holl pa att do. Dem kom ut med bark i haret och pa kroppen. Inte ett ord engelska kunde dem heller. Javla freaks! Det forsta mannen iallafall fick fram pa nagot sorts teckensprak var hur mycket en hora kostade. Alltsa, VAD SA DU?? Din fru ligger i poolen liksom. Han styrde henne med jarnhand. Sadar lagomt spadde pa vara fordomar om blekfeta, flintskalliga ryssar med mossor som ser ut som bjornfittor. Forretsen sa har jag lagt marke till att ryskorna har himla snygga kroppar, men dem ser ut som skit i ansiktet. Dalig kladstil har dem ocksa. Nu har jag spytt lite ord. Fint! ps. Jag skulle aldrig aka till Thailand om dem inte hade solet och badet! Det ar ett konstant faktum jag kommit fram till! ds.

Inga kommentarer: