fredag 21 mars 2008

Ibland har man tur

Idag vid den dagliga matvaruhandlingen tankte jag ta en liten omvag for att utforska annat an den alltid raka vagen. Gick fel naturligvis. Men vilken tur att jag gick fel. Kom pa varldens javla bokhimmelrike i nagon liten slumhandel. Som hade bocker pa de allra flesta sprak. Har har man last ut alla bocker man hade med plus snokat runt pa hotellet efter andras. Snacka om tur! HAHA! Har dessutom fatt dille pa nagon sorts hemgjord (affargjord) morotsjuice, utan tillsatser naturligtvis. Men man maste ga en bra bit upp pa det storsta kopcentrum jag sett... helt klart vart det, men anda liksom. Orka pa semestern. Man maste pa med det dar nedrans myggmedlet vart an man ska alltsa. Fy! Idag vid poolen har vi avhandlat amnen som att snorta kola och hur mycket stalar man skulle ha for att jucka pa sin farmor. Nagon miljard blev det for killarna. Snuskjavlar! HAHA! Tank pa att dem har "herrarna" ar over fyrtio ar gamla! Micke blodde i huvudet utan nagon som helst sorts anledning och oljan har runnit som vatten over deras feta kroppar idag. DET ar humor! Jag har nog fatt en och annan magmuskel efter allt skrattande. Maste lasa min bok jag kopte nu. De roligaste orden idag ar "lodchakka" och "munshasa". Betyder typ hora och avsugning. Jora sa att...

Inga kommentarer: